Inlägg: 1837937
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Monno:
Roligast är ju att Vi, Löven och Timrå alla har inlett bra. Kul ifall det blir ett norrlandskrig i toppen, lär ju göra sitt för intresset.
Roligast är ju att Vi, Löven och Timrå alla har inlett bra. Kul ifall det blir ett norrlandskrig i toppen, lär ju göra sitt för intresset.
+ 5
Nu har vi ju haft ett ok/bra spel och har inte sett AIK men ändå.