+ 3
Inlägg: 1838026
Svarskommentarer
Sv: Modo - BIK Karlskoga 27/9
Gavelo:
Ja det känns bättre än på länge denna start på säsongen, men det är tidigt och vi blir alltid besvikna tillslut ;-)
Glöm inte juniorerna. Visst J20 kanske inte inlett på bästa sätt, men många av de bästa spelar ju i A-laget och förhoppningsvis kan dom få ordning på spelet.
Dock går ju J18 bra med 3 matcher och 3 segrar.
Ja det känns bättre än på länge denna start på säsongen, men det är tidigt och vi blir alltid besvikna tillslut ;-)
Glöm inte juniorerna. Visst J20 kanske inte inlett på bästa sätt, men många av de bästa spelar ju i A-laget och förhoppningsvis kan dom få ordning på spelet.
Dock går ju J18 bra med 3 matcher och 3 segrar.
+ 2
Senaste hemma matchen drog lite över 3800 vilket iaf är 100+ över fjolårets snitt, med ett Modo som spelar bra och vinner matcher så tror jag vi kan nå över 4000 i snitt denna säsong, sen förhoppningsvis ett slutspel som kan bringa lite extra klirr i kassan.
Positiva vindar blåser över föreningen, det var fan inte en dag för tidigt ;)