Inlägg: 1838376
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: haha jag störde mig också på han, han berömde konstant Västervik den matchen och kritiserade Modo även om jag inte tyckte Västervik var speciellt imponerande. Men det har väl förstås att göra med att han såg Modo som stor favorit i matchen så förstår på så sätt.
+ 1
Störde mig faktiskt på kommentatorn mot Västervik, vilket jag nästan aldrig gör.