+ 1
Inlägg: 1838699
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ja nä nog tycker jag ändå att man skulle skicka upp Skröders tröja när man ändå höll på. Blev lite knepigt å bara ge nå plakat å hänga i badrummet typ.
Klart kanske typ Susse ska upp också men tycker inte det hindrar oss att hissa #10.
Klart kanske typ Susse ska upp också men tycker inte det hindrar oss att hissa #10.
Björkis är nog en av det värsta hittills. ;-)