MorganaLefaey: märkligt att Hedman åker ensam, men domaren kan omöjligen ha sett situationen.
Inlägg: 1842145
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
{5647}: han gick 100% på att hästen gnäggade o stegrade sig.
Lite bra pp nu så är det lugnt
Lite bra pp nu så är det lugnt
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
{5647}: Grattis hästen. En usel domarinsats och ren bonnröta med studsen.
Snart att åka Häggström. Lite billigt, men domaren fattade nog att han gjort fel.
Snart att åka Häggström. Lite billigt, men domaren fattade nog att han gjort fel.
+ 1