Inlägg: 1842150
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Tarasov: ovant att se Carnestad spela fast sig så där. Men ack vad dåligt i den situationen.
Men 2-1 nu så bara bygga vidare o göra jobbet. Var på väg att reta upp mig på vårt pp, men de får gärna fimla lite om det slutar med mål
Men 2-1 nu så bara bygga vidare o göra jobbet. Var på väg att reta upp mig på vårt pp, men de får gärna fimla lite om det slutar med mål
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Tarasov: Modo är riktigt bra. Efter första bytena tänkte jag att det här blir jobbigt, men Modo förtjänar ledningen. Var sitt riktiga turmål på studsar...
+ 2
Kom in vid 10 min, Röymark/Hägg/Karlqv. ser pigga ut.