Tarasov: värsta är att jag inte ens minns situationen längre. Tyckte han vände två gånger om o att sista var onödig och fastnade. Kanske överdrev. Men kan meddela att jag vänt två gånger om o fyllt på i baren
Inlägg: 1842158
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
MorganaLefaey: Gillar att man studsar tillbaka efter hästens tryck.
Sluta med slarv runt blå nu bara.
Sluta med slarv runt blå nu bara.
+ 3
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
MorganaLefaey: nu vart det lite rörigt men tycker Modo spelar rätt diciplinerat. Nu är vi inne i en dip dock