1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507695 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1842184

Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Gavelo:

jag blir så jävla glad av att se Wernblom spela hockey, han gör inte poäng eller mål men han har en jävla energi och hjärta. Så snyggt när han efter skott går bara rakt in och kör över backen med en bröst mot bröst trots att han är två huvuden kortare.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Rytter: ja det har saknats en Wernblom i laget.
Tror vi hade vunnit mot ssk om han varit med. Han bara tutar o kör över dem.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB