Inlägg: 1842186
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Tarasov: Blev det utv här i slutet på Modobacken? Isåfall bryter jag ihop haha
Sv: Modo - Vita Hästen 13/10
Tarasov: jo. Nu är det rätt många utvisningar som domaren släppt. Det känns som om vi i alla fall inte haft flyt med domsluten.
Den första var nog ren kompensation för att släppte en fasthållning innan.