+ 2
Inlägg: 1842973
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 15/10
{5647}:
Det är mest synd är att man varit lite trubbiga offensivt på senare tid.
Det är mest synd är att man varit lite trubbiga offensivt på senare tid.
Det som stör mig mest är att det sker efter tre raka förluster. När man verkligen borde bita ihop och studsa tillbaka så skiter man i det.