+ 1
Inlägg: 1843518
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Måste säga att nya layouten på modo hemsidan är hemsk.
Mesta är väl helt okej, men reklam bannern förstör hela sidan, kunde ju lagt lite energi på att få den att smälta in.
Mesta är väl helt okej, men reklam bannern förstör hela sidan, kunde ju lagt lite energi på att få den att smälta in.
4 från vårt J18.