+ 1
Inlägg: 1843602
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Det enda positiva är väl att Timrå faktiskt sett mänskliga ut idag trots att dom spelar med en helt annan fart än vad Modo gör, dessutom levererar alla deras formationer och då speciellt deras 17 åringar. Dags att modos junisar börjar leverera också, dom har ju trots allt dubbla SM guld senaste säsongen.
+ 1
är imponerande vilken scouting de lär haft. En massa halvbra, unga lirare som plötsligt dessutom fått fart på halvbra äldre spelare. Snart har de väl självförtroende nog för att gå hela säsongen utan att inse att de inte ska vara så bra. :)
Va stolt grabbar. Klart bättre än att ha spelare som tror sog vara så bra så man bara behöver ta i, i en period per match