+ 1
Inlägg: 1843841
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Äh, arbetar på högre nivå. Jag ordnade ju just ett U18-VM till Ö-vik. Mina polare från Haiti undrar dock varför Timrå byggt ett stort rött träskjul när Zäta bor så fint i Detroit...
+ 1
Trodde du ägnat dig åt J18?