{5647}: angående backarna, så spelar man redan carnestad och Hedman mycket, de snittar runt 20 min per match. Just nu måste man använda sig av juniorbackar eftersom Oskarsson och enström är skadade
Inlägg: 1845095
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Djuunaz: 20 minuter tycker jag inte är mycket på en back. 25 kan de absolut spela.
Vi måste spela juniorbackar, men varför sju backar på match? Sex räcker och då kan man låta någon junior spela mycket med ajun.
Vi måste spela juniorbackar, men varför sju backar på match? Sex räcker och då kan man låta någon junior spela mycket med ajun.