{5647}: Jag håller med, vi behöver en topp center, som kan utmana Molin som förste center. Vi behöver backar. Som det är nu så har vi tre seniorbackar i spel och Sellgren som är ordinarie. Plus några juniorer. Sellgren missar till och börja med två matcher i november, och förmodligen fler matcher i vinter p.g.a landslags spel. Dom andra juniorerna är under utveckling och behöver speltid och dom måste tillåtas att göra fel ibland, men det ska inte behöva avgöra matcherna. I avgörande lägen i matcherna måste vi ha minst fem stabila backar. Sen så måste man kunna bänka spelare som inte platsar, som Häggström. Han skulle kanske behöva några veckor av fys och special träning. Vi behöver mer stabila tekare, det är bara VÖ som är bland dom 25 bästa i HA i år.
+ 1