+ 1
Inlägg: 1848456
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: samtidigt var det nog tidigare träning som mer låg till grund för hans fysik. Fysiken bygger man inte bara under en försäsong, utan det tar år för att bli riktigt bra tränad. Han var inte lysande ifjol heller, utan först i år har han nått en nivå där han orkar.
Sedan ligger det alltid i spelarens intresse av att prata väl om nuvarande arbetsgivare.
Sedan ligger det alltid i spelarens intresse av att prata väl om nuvarande arbetsgivare.
+ 1
Kan ju vara så enkelt att DIF kör helt olika för MV ch utespelare medans Modo var mer raka över hela linjen?
Men det känns som att Masken borde ha varit en del inblandad i hans träningsupplägg? Eller var han borta innan Adam kom? Kommer inte ihåg..
Kan ju inte bara ha varit upp till Bäckström och se till att MV tränar rätt?
Att han överjobbade situationerna och var svag i positioneringen kommer ju inte som en hemlis. Talades ju många gånger här om hur han var oduglig på att rädda styrningar framför mål t.ex. då han aldrig stod rätt.