Modo är fanimej sämst i 3:e perioderna
Inlägg: 1853450
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 24/11
Steken84:
Här känns som om man brast i taktiken i 3:e, samt att man inte gör mål i 5-3. Man hade kunnat haka på topp-5, ridå!
Här känns som om man brast i taktiken i 3:e, samt att man inte gör mål i 5-3. Man hade kunnat haka på topp-5, ridå!