atomragnar: Fy faan va skämmigt, är dom rädd för att vinna, eller va är det med laget?
Inlägg: 1853476
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 24/11
Man får i alla fall glädjas åt våra hockey damer, där sitter det faan inte fast. Grattis Modo Damer :)
+ 2