Inlägg: 1855161
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 1/12
Gavelo: Räknar du med Löven-matcherna är det fyra.
(som faktiskt känns som mer derby)
Matcherna mot Timrå har högt tempo men noll känslor. Lite trist.
(som faktiskt känns som mer derby)
Matcherna mot Timrå har högt tempo men noll känslor. Lite trist.
+ 1
Jag räknar inte sca cuper å tramsmatcher.