Inlägg: 1855177
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 1/12
I hockeypuls pratar Molin om att han blir förbannad på laget som han säger ”blir fega” och börjar spela styrspel ist för att jobba.
Styf säger precis samma sak senare i sändningen, ”Det syndes direkt efter 1a minuten av 3e att laget slutade åka skridskor och började spela styrspel”
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, det saknas vinnarskallar
Styf säger precis samma sak senare i sändningen, ”Det syndes direkt efter 1a minuten av 3e att laget slutade åka skridskor och började spela styrspel”
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, det saknas vinnarskallar
Under många år har Modo saknat kapabla coacher som kunnat formera laget mot enskilt motstånd, det tycker jag Modo har idag men däremot så är man för valpiga i sina ageranden och det blir ofta ketchupeffekter i matcherna, något som brukar vara ganska vanligt i juniorligorna.