Inlägg: 1855187
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 1/12
Smurfen: Som jag skrev så sitter problemet i föreningen, i värdegrunden och i mottot!
Många lag har ett motto där man förmedlar spelarnas förväntningar i föreningen, i Modo tyckte man att man skulle kalla sig Heart of hockey vilket egentligen är störtlöjligt och intetsägande.
Man har för låga krav på spelarna och spelarna känner inte att det är värt att ta 2 framtänder för en seger.
Många lag har ett motto där man förmedlar spelarnas förväntningar i föreningen, i Modo tyckte man att man skulle kalla sig Heart of hockey vilket egentligen är störtlöjligt och intetsägande.
Man har för låga krav på spelarna och spelarna känner inte att det är värt att ta 2 framtänder för en seger.
+ 1
Det måste verkligen vara en bedrift i sig själv !!