Kulltorp: eller så inser du att ni hade en domarfördel. Ni vann rättvist efter det. Modo skulle haft med sig flera utvisningar men försvarar inte att modo rasar som ett jäkla korthus
Inlägg: 1855217
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 1/12
{8384}: Att ni låter Boyce dra dit 2 puckar inom loppet av 2 minuter kan ni bara skylla på Modo, sen att ni slutar vara offensiva i 3e kan vi bara tacka er för! Trodde att vi skulle vända i 3e men inte med 4-1 kanske ;) Ni måste ta in psykologer tror jag och granska varför dem slutar spela just när det är 20 minuter kvar.
+ 4