+ 3
Inlägg: 1856078
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Robin Ztorken L: Synd vi aldrig fick se Niederbach i vår tröja.
Verkar vara en glödhet lirare, detta är baksidan att spela i HA.
Säkert många talanger som kommer rata oss i framtiden, trots rötterna i myllan.
Tragiskt...
Verkar vara en glödhet lirare, detta är baksidan att spela i HA.
Säkert många talanger som kommer rata oss i framtiden, trots rötterna i myllan.
Tragiskt...
+ 1
Slönt att höra👍