Bragd-Birger: Visst hade vi lite flyt i kvarten mot er, men vi var det klart bästa laget i slutspelet och vann knappast guldet på flyt.
Inlägg: 1864665
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå 19/1
Confusius: Ni vann, både mot oss och dom andra så visst. Men nog faen var det hugget som stucket i kvarten. Och hade ni inte flyt då har ni aldrig haft oflyt heller.
+ 1