Ben Perrault: vilket skitmål. Känns inte bra idag. Rangliga i egen zon och noll framåt
Inlägg: 1868138
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: haha vafan kan ju inte ha tagit för att västerviksspelaren åker på marklund. Pinsam domare... vilken nivå
+ 1