Domsjö: där kom det. Bjuder på det. Låter dem ju spels som de vill. Kan ju dömma bort det så det blir jämt samt skyldig oss en utvisning. Men icke blir det så....
Inlägg: 1868277
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}: hur kan Modo spela såhär fruktansvärt illa, inte 1 rätt. Riktigt bottennapp denna match
+ 1