Sv: Modo - Västervik 3/2
{8384}:
På så sätt tror jag det var viktigt, man sjunker inte ihop pga bortdömt mål, får 2-1 emot med 10 min kvar och klarar att svara. Vi får hoppas på mer sånt framöver!