+ 4
Inlägg: 1869661
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Transferfönster vid nyår mellan SHL och HA skulle kunna vara bra. Samt även tidigare fönsterstängning på sommaren vore bra.
Rent ekonomiskt betalar SHL ganska bra då de trots allt även betalar för ej kontrakterade spelare.
Rent ekonomiskt betalar SHL ganska bra då de trots allt även betalar för ej kontrakterade spelare.
Sen borde man kanske fundera på lönetak i shl så att inte vissa klubbar med bättre ekonomiska förutsättningar skenar iväg, finns inget tråkigare än när en liga blir för ojämn mellan toppen och botten