Gavelo: SHL kommer inte att gå med på att betala 3 ggr pengarna för spelare. Jämför med vad SHL får betalt för spelare från NHL så förstår du.
Inlägg: 1869710
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Frågan bör inte ligga hos SHL, den bör ligga hos HA då det är dom som blir plundrade på spelare. Det är vad jag tycker. Sen om det inte funkar i praktiken är en annan femma såklart.
+ 2