Tarasov: Tror det är svårt att få en spelare att skriva på för 3 år i HA utan en SHL out.
Inlägg: 1869722
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}:
Finns det en out så har jag inga problem då är det nåt man avtalat om, och rimligen så blir lönen lägre då. Finns det däremot inget out och SHL-klubbarna kan plocka så är det bakvänt eller hur man nu skall uttrycka det.
Finns det en out så har jag inga problem då är det nåt man avtalat om, och rimligen så blir lönen lägre då. Finns det däremot inget out och SHL-klubbarna kan plocka så är det bakvänt eller hur man nu skall uttrycka det.