{5647}: ah tycker modo är bra med förutom lite slarv å får skitmål emot sig och att domaren har valt sida. Fan skön finnen är. Kul att leksand får åka offside
Inlägg: 1869850
Svarskommentarer
Sv: Leksand - Modo 180209
{8384}: Japp, vi kan återigen konstatera att domarna tagit poängen av er. Med 2 domarsystem hade ni legat i topp..:-)
+ 3
Sv: Leksand - Modo 180209
{8384}: Går inte att skylla på domaren, Modo slarvar bort detta helt på egen hand!
+ 2
Sv: Leksand - Modo 180209
{8384}: Känns som slöseri att ha Jacobsson som aldrig gör mål spelades med Molin.
+ 2