Robin Ztorken L: de va en bra fråga det känns inte som det. Vi är ju väldigt vana vid att det värvas när det inte går bra. Undrar om han har några klara inför nästa säsong som vi inte känner till? De är ju samtidigt väldigt fåordiga med mål för eventuell playoff serie bara att man vill komma dit.
Inlägg: 1870074
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ygge83: Skulle gärna se en värvning eller ett el 2 lån för Modo behöver mer spelare som bidrar och som man kan få behålla över nästa säsong så man har något att bygga på.
Lär väl bli så att några lämnar dessutom.
Lär väl bli så att några lämnar dessutom.