Inlägg: 1870244
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Det tar tid att bli bra. Själv tycker jag inte man kan lasta 4:e linan för att vi ligger där vi ligger. Alba/OSL har gjort 7p Wahlgren 13p, frågan är om inte kraven är lite höga på ett gäng junisar som får mellan 10-12 min speltid per match? Tänker man att de skall se ut som när Sedins lira:)
Tycker det är helt rätt matchning av en förstaårssenior och två juniorer, med rätt så gott utfall dessutom. Tyckte man hade lite problem i början av säsongen men sedan har man lyft sig lite och vaskar fram lite chanser, med reservation för de senaste matcherna. Hoppas verkligen att man förlänger med hela linan, tror de kommer göra en riktigt bra säsong nästkommande.
Det tar tid att bli bra. Själv tycker jag inte man kan lasta 4:e linan för att vi ligger där vi ligger. Alba/OSL har gjort 7p Wahlgren 13p, frågan är om inte kraven är lite höga på ett gäng junisar som får mellan 10-12 min speltid per match? Tänker man att de skall se ut som när Sedins lira:)
Tycker det är helt rätt matchning av en förstaårssenior och två juniorer, med rätt så gott utfall dessutom. Tyckte man hade lite problem i början av säsongen men sedan har man lyft sig lite och vaskar fram lite chanser, med reservation för de senaste matcherna. Hoppas verkligen att man förlänger med hela linan, tror de kommer göra en riktigt bra säsong nästkommande.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Wahlgren tror jag dock det är viktigt att behålla. Säg att man behåller Wahlgren och Öhman. Och värvar in en 1a och 2e center. Så bör det vara skapligt med rätt utveckling på dessa?
Öhman behöver ju enligt mig egentligen bara mer muskler. Han behärskar det mesta med väger för lätt.
Wahlgren med rätt kompisar tror jag kan producera bra.
Öhman behöver ju enligt mig egentligen bara mer muskler. Han behärskar det mesta med väger för lätt.
Wahlgren med rätt kompisar tror jag kan producera bra.
+ 3
Öhman bör man behålla men att han ska centra en 1a lina är helt åt skogen om du frågar mig.
Men Modo måste ju agera och våga satsa för satsar inte klubben så kommer våra bättre spelare såklart söka sig till klubbar som har högre ambitioner än vad Modo verkar ha.