+ 4
Inlägg: 1872972
Svarskommentarer
Sv: Modo - SSK 19/2
jeensen: Känner igen det där med apatins våta filt. En gång i tiden brann det till när Modo spelade taffligt.
+ 1
Och under den tiden har vi väl haft 15 olika tränare, nej tyvärr så har klubben jag älskat gjort att mitt intresse för sporten har dött en aning och jag ser mindre och mindre på detta elände för varje år som går.
Vet inte om det är åldern eller ångesten som är orsaken att jag aldrig ens längre blir upprörd.