Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Att Erkén och Foppa inte är så nöjda väcker ett visst hopp om förändring på riktigt. Tar för givet att illbattingen Foppa fortfarande gör som Erkén säger ;-)