+ 1
Inlägg: 1875632
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno:
Personligen har jag valt att köpa läget, dvs man får acceptera den värld man verkar i. Dahlen verkar iaf inte tagit skada av lira i allsvenskan denna säsong, iofs hade han körtelfeber som säkert ledde till att det blev Timrå. Är inte så säker på att VO:s utveckling hade hämmats av ytterliggare ett år allsvenskan.
Personligen har jag valt att köpa läget, dvs man får acceptera den värld man verkar i. Dahlen verkar iaf inte tagit skada av lira i allsvenskan denna säsong, iofs hade han körtelfeber som säkert ledde till att det blev Timrå. Är inte så säker på att VO:s utveckling hade hämmats av ytterliggare ett år allsvenskan.
+ 1
VO är/var på tok för bra för HA, eller iaf för stor potential. Att klandra honom för att vilja spela på högsta nivå med den kompetens han besitter är bara dumt. Antagligen får han ju NHL kontrakt till nästa säsong också.
Finns ju en anledning till att Molin är i HA.