+ 2
Inlägg: 1875792
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{8179}: Tror inte det är positivt på något sätt att kliva ner en division när man precis etablerat sig på SHL-nivå som junior.
Att påstå som bisterfinnen gör att V.O är en svikare är rent korkat. Han var som sagts tidigare en av väldigt få som var riktigt bra även i kvalet, och den ende tillsammans med Ritchie som vågade möta fans/media efteråt.
Om alla spelat med samma hjärta som honom i kvalet hade vi lekt hem det.
Att påstå som bisterfinnen gör att V.O är en svikare är rent korkat. Han var som sagts tidigare en av väldigt få som var riktigt bra även i kvalet, och den ende tillsammans med Ritchie som vågade möta fans/media efteråt.
Om alla spelat med samma hjärta som honom i kvalet hade vi lekt hem det.
Apropå spekulationer ;)
Det vi kan vara överense om med facit i hand är att han gjorde ett bra val hur som helst. Men som ivandrago är inne på så skulle han absolut kunna utvecklats lika bra hos MoDo.