1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1875792

Sv: Silly season
{8399}: "Min gissning är att VO ville spela i SHL, simpelt och enkelt och logiskt."

Apropå spekulationer ;)

Det vi kan vara överense om med facit i hand är att han gjorde ett bra val hur som helst. Men som ivandrago är inne på så skulle han absolut kunna utvecklats lika bra hos MoDo.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{8179}: Tror inte det är positivt på något sätt att kliva ner en division när man precis etablerat sig på SHL-nivå som junior.
Att påstå som bisterfinnen gör att V.O är en svikare är rent korkat. Han var som sagts tidigare en av väldigt få som var riktigt bra även i kvalet, och den ende tillsammans med Ritchie som vågade möta fans/media efteråt.
Om alla spelat med samma hjärta som honom i kvalet hade vi lekt hem det.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB