Sv: Silly season
{8399}: logiskt vore att Buffalo uttryckte åsikter kring vårt Viktor skulle utvecklas mest.

Nu skulle Viktor stannat i Modo om vi varit kvar, men valde Frölunda när vi flyttades ned.

Det är inte spekulation...