{6870}: Det är bäst av 5, tänk då också att vi troligen har hemmafördel, vinner vi alla hemma, då är det klart :)
Inlägg: 1875829
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Perkele2007: Ok men det får mig ändå inte att ändra uppfattning om att Lif knäcker er i finalen.