1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507644 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1876925

Sv: #säckenout
Sven Tuta: Hahaha ja ibland och kanske några öl för mycket. ;) Men besvikelsen var enorm efter matchen men än finns chansen.

Svarskommentarer

Sv: #säckenout
{6870}: Besvikelsen den har tyvärr infunnit sig för många gånger de sista åren. Nu på onsdag ska bli intressant att se om det blir en ny "valiummatch" (citat från Hägglund) eller om de för en gångs skull går ut och köttar på. Minns matchen mot SSK för några år sedan då det gällde att vid vinst ingen kvalserie, vad hände? Japp, helt riktigt, "valiummatch". Intressant diskussion runt Säcken, blir han kvar?

Sv: #säckenout
{6870}: eftermatchenkänslan är inte att leka med 😉

Sv: #säckenout
#Säcksit

😂

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB