{5647}: Även fast vi har ett så dåligt försvarsspel så har bara Leksand och Timrå släppt in mindre mål. Kan ju bero på våra målvakter eller att det inte är så kasst som man tror. Folk tror att det bara är Modo som har fria gubbar i slottet,alla lag har det. Vissa mer och vissa mindre. Men är beredd att hålla med dig om att det inte är toppklass,hela spelet påverkas ju av det då man inte kan spela ut pucken snabbt och komma med fart. Som någon annan nämde så tror jag också att det handlar om mod till största del. När jag såg matcher i början av säsongen så såg jag en stor skillnad från förra säsongen,det såg ut som att man hade ett grundspel. Man hade tränat in olika varianter och vart dom ska passa. Man såg samspelta ut. Det sitter nog i huvudet på grabbarna.
+ 2