Inlägg: 1877359
Svarskommentarer
Sv: #säckenout
{8399}:
Känns på något sätt väntat att man det "nya" blir att minska mängden, pendeln svänger.
Känns på något sätt väntat att man det "nya" blir att minska mängden, pendeln svänger.
+ 1
Sv: #säckenout
{8399}: Själv tror jag dock inte på någon förändring på posten pga upplägget med Modo sports academy. Jag tror iofs inte heller att vi är sämre tränade än de andra lagen.
+ 1
Nånting åt det här hållet kanske:
www.hockeysverige.se/2018/03/01/farjestads-nya-fystranare/