Tarasov: Med Wahlfridsson, Aronsson, Berglund med flera som var så bra i J20 borde fan de kunnat ta ett betydigt större ansvar hos oss. Jag tycker inte att det var fel att med de spelarna bara ha sex seniorbackar i teorin, men med facit i hand har ingen utvecklats rejält i vinter. I vilken annan klubb som helst nästan skulle minst två juniorbackar blommat ut och på allvar konkurrerat om mycket speltid.
+ 1