+ 3
Inlägg: 1878652
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: var det inte så att de sökt HG i Frölunda? Såg att KB ledde mot Modo i U16 igår o Niedermaier, heter de så tro, gjort 2 mål, såg inte slutres men Modo spelar idag med mot Dif
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Verkar som om Modo lämnat lite öppna platser i sitt HG. Är det för att hålla dörren öppen för KB-killarna eller är det hugget i sten?
Verkar som om Modo lämnat lite öppna platser i sitt HG. Är det för att hålla dörren öppen för KB-killarna eller är det hugget i sten?
Men, med tanke på att vi ändå vann båda juniorfinalerna så borde vi också få fram juniorer. Det jag är rädd för är att man väljer bort Modo för att vi inte får fram juniorer längre. KB-killarna har jag fått höra skrämdes bort av Sundell. Han verkar ha - helt riktigt tydlgien- fått ett rykte om att bara matcha för att vinna och att han är rätt usel på att utveckla spelare taktiskt. J20 spelar inte som ett lag.