Inlägg: 1879411
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Om Mora åker ut rivs väl kontraktet. Blir Mora kvar, tror du inte att Mora och Modo kan komma överens om det ekonomiska. Varje krona som Mora slipper är ju en vinst för dom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Fast andra sidan så även fast det är svåraste uppdraget och kan putta karriären i fel riktning, tänk vad det skulle göra för karriären om han skulle lyckas.
Fast andra sidan så även fast det är svåraste uppdraget och kan putta karriären i fel riktning, tänk vad det skulle göra för karriären om han skulle lyckas.
Dessutom, vågar han ge sig på Modo?
Känns som att det är Sveriges svåraste uppdrag som medför en risk att putta karriären i fel riktning.
Molin har jag dåig koll på, men gjorde det väl ok i KHK ifjol.
Vore oavsett en kompisvärvning av Sundlöv, vetefan om det är vad vi behöver.