1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508021 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1886696

Sv: Silly season
Nu säger ju inte Elite Prospects allt, men undra vart den här pajken går hockeygym framöver? 14 bast och redan gjort en match i div 1 och gjorde dessutom poäng. Samt att han är från Sollefteå. Dock så kan det ju hända mycket i utvecklingen, fysiskt, psykiskt, tekniskt o.s.v.

Ser överhuvudtaget att Sollefteå gett några smågrabbar chansen under året i div 1.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{7814}: Och kanske Erik Nyström skulle vara nåt igen för Modo, lämnar ju AIK.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB