modomille: intervjun säger inte så mycket eg, tyvärr kan Shl nypa spelare fram till mitten av juli så får hoppas iaf han stannar
Inlägg: 1887919
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Heyerdal:
Får vi 600.000 för björka om han går till shl känns det ok, inte alls lika svår att ersätta som t.ex molin eller karlkvist. Men ser gärna att han stannar bra inställning, lagom småful och ett jävla skott.
Får vi 600.000 för björka om han går till shl känns det ok, inte alls lika svår att ersätta som t.ex molin eller karlkvist. Men ser gärna att han stannar bra inställning, lagom småful och ett jävla skott.
+ 1