Inlägg: 1888171
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: då tycker man att MS kan svara nej på den frågan likaså nej på frågan om det är någon från kvallagen t Shl, säger det får du inget svar på med hänsyn o.s.v,
Sv: Silly season
Nucky:
Fast sen visste dom ju redan vid jul om att Säcken skulle lämna så kan ju kontakta han redan då och dom kommit överens och är bara lön och längd kvar att förhandla om, inte för att jag tror det blir Fredrik, men tror inte att det blir Sundquist heller.
Fast sen visste dom ju redan vid jul om att Säcken skulle lämna så kan ju kontakta han redan då och dom kommit överens och är bara lön och längd kvar att förhandla om, inte för att jag tror det blir Fredrik, men tror inte att det blir Sundquist heller.
+ 1
Men låter onekligen som att det finns en hetare kandidat än Sundqvist. Blir en intressant vecka!😊