+ 2
Inlägg: 1888861
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Confusius: Det är skillnad på Er Twitter-vänner plus övriga hockey-världen då.
Vi andra(bara 4?) är MoDoiter, och tillber gamla löften från MoDoiter. Trots att vi kanske bara är fyra så håller vi MoDo-löften högt. Som jag sagt nån gång förut, inget ont om Sedinarna bla bla bla, men så trist när ett löfte till MoDo bryts. Finns säkert tusen anledningar till det, men ändock sorgligt, en del av MoDo-hjärtat dör
Vi andra(bara 4?) är MoDoiter, och tillber gamla löften från MoDoiter. Trots att vi kanske bara är fyra så håller vi MoDo-löften högt. Som jag sagt nån gång förut, inget ont om Sedinarna bla bla bla, men så trist när ett löfte till MoDo bryts. Finns säkert tusen anledningar till det, men ändock sorgligt, en del av MoDo-hjärtat dör
+ 3
Och sådana uttalanden blir obehagliga just för att dom tyvärr kan tolkas som av er 4