+ 4
Inlägg: 1888867
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Tycker bara att det är jävligt tråkigt att ni är några få som tagit det uttalandet så allvarligt att ni är beredda att på ett forum svartmåla grabbarna när ni som resterande 99% borde vara jävligt stolta över dom.
Ett enda sådant missnöjes-uttryck kan ju tyvärr svartmåla ALLA MoDo-supportrar.
Och precis som jag sagt nu i ett par inlägg så har dom på Vancouvers hemsida tackat för tiden i Vancouver. Säsongen håller ju på fortfarande dessutom. Vad är det som säger att dom inte kommer att tacka MoDo när dom kommer hem?
Ett enda sådant missnöjes-uttryck kan ju tyvärr svartmåla ALLA MoDo-supportrar.
Och precis som jag sagt nu i ett par inlägg så har dom på Vancouvers hemsida tackat för tiden i Vancouver. Säsongen håller ju på fortfarande dessutom. Vad är det som säger att dom inte kommer att tacka MoDo när dom kommer hem?
+ 2
De hade som alternativ nu i efterhand kunnat skriva ett liknande brev till "besvikna modofans" när det (för de har trots allt familjen kvar i Övik och de lär rapportera till twinsen) går upp för dem att många modofans känner sig lurade.
Skänker tvillingarna en slant till Modo (vilket nog är rätt sannolikt) så är det inte för att framstå i bättre dager. De är verkligen hedervärda killar som är ohyggligt snälla och ödmjuka. Därför tycker jag att det är olyckligt att de inte skötte detta smartare.